Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Vanliga frågor
Klarna
Har du som privatperson frågor gällande din faktura eller betalning som gjorts via klarna, vänligen kontakta Klarnas kundtjänst på telefonnummer 08-120 120 10 eller via deras chatt.
Ledyer
Har du som företagare frågor gällande din faktura eller betalning som gjorts via Ledyer, vänligen kontakta Ledyers kundtjänst på customer@ledyer.com eller via deras hjälpsida.
Leverans
För leveranser använder vi DB Schenker och strävar efter att din beställning ska nå dig inom 2-5 arbetsdagar efter att din order har skickats. Vi ber dig vänligen att avvakta 7 arbetsdagar innan du kontaktar oss om din leverans inte har anlänt, för att ge den tillräckligt med tid att nå fram till dig.
Det har gått 7 arbetsdagar men mitt paket har inte nått mig.
Returnera – öppet köp
För att returnera en produkt med öppet köp inom 14 dagar, vänligen kontakta oss här. Ange ditt ordernummer och specificera anledningen till returen i ditt meddelande. Vi kommer därefter att ge dig all information och de nästa stegen för att processa din retur smidigt.
För att reklamera en vara, vänligen fyll i detta formulär. bifoga följande information för att vi ska kunna hantera din reklamation på ett effektivt sätt:
- Ditt ordernummer.
- Ett foto av dieselvärmaren.
- Ett foto av displayen.
- En detaljerad beskrivning av felet du upplever.
För frågor om våra produkter, tveka inte att ringa oss. Vårt team är här för att ge dig all information du behöver och besvara alla dina frågor. Mailar du hellre, kan du göra det genom att klicka här.